zaterdag 14 maart 2009

saturday

ik hou ervan om nutteloze dingen te kopen
of dingen die ik niet nodig heb
ik word er blij van,
dus deed ik dat vandaag weer.
en dit is wat ik kocht


- narcissen (omdat ze geel zijn)
- 4 blikken blikjes (3 met bloemen, 1 gele)
- 1 stoffen doosje (met bloemen, waaronder er een paar geel zijn)
- een zalmroze trui (het was wel jammer dat het geen gele was)
- een filmhuisfilm die ik al heb gezien (me you and everyone we know)
- een reisboekje, met op de voorkant iets van new york en op de achterkant de kaart van nieuw york: want dan heb ik nog een rede om naar new york te gaan (ik had het laten inpakken in papier met geel erop)
- 2 lappen stof (blauw)
- een broodje surinaamse kip
- speculoos pasta (chocolade pasta met een bastogne koekjes smaak)
- maisbrood (dat is geel)
- een postkaart met een oude advertentie van Chanel erop
- een doosje waar ik mijn lenzen in kan doen
- een douchepuff (omdat ik het woord leuk vind)

today was a pleasure.
(:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten