zaterdag 4 april 2009

nice & doomed

vandaag voelt nieuw, en fijn
de verwarming in mijn kamer is gemaakt,
nu is hij weer op normale temperatuur
in plaats van dat het voelt
alsof je in een iglo zit,
op de noordpool.










verder ging ik vandaag naar Grunn met mijn soulmate
daar kocht ik een jurkje met bloemetjes,
en een knip-portemonnee met borduursel
(en een broodje beenham met sla en komkommer)
de conducteur sprak Beilen uit als
'Bailen', dat klonk als de naam van
een duits concentratiekamp.

mijn laptopje is gereanimeerd,
maar het is een beetje raar
omdat ik nu een nieuwe harde schijf heb
het lijkt net alsof ik op iemand anders
zn computer zit
al mijn muziek is weg,
dat moet ik allemaal opnieuw downloaden
im doomed



maar over het algemeen had ik een leuke dag
en dat deed me goed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten